MINISTERSTWO MAGII 2.0
Na podstawie powiadomienia Głównego Administratora z 9 marca 2021 roku, wprowadzane zostają zmiany w strukturze Ministerstwa Magii. Przyczyną zmian jest likwidacja nic nieznaczących stanowisk, które nie mają żadnego przełożenia na grę IC oraz OOC. W tym wątku zostaną przedstawione wszystkie zmiany.
Główne zmiany:
- Przede wszystkim aktualnie rezygnuje się funkcji Ministra Magii, która miałaby być obejmowana przez postać gracza. Wybory Ministra Magii odbywają się nadal cyklicznie, jednak tylko pośród postaci IC. Wybory możliwe iż powrócą w przyszłości w zmienionej formie. Aktualnie najważniejszymi osobami, które zajmują się nadzorowaniem Ministerstwa oraz jego pracy, są Sekretarze Ministerstwa Magii.
- W celu usprawnienia pracy, zachowania informacji na przyszłość oraz możliwości kontroli nad departamentami, zostaje utworzony jeden oficjalny Discord Ministerstwa Magii, na którym obowiązek mają znajdować się wszyscy pracownicy. Z jego ramienia będą przydzielane zadania, znajdą się informacje na temat najważniejszych spraw oraz będzie sprawdzana aktywność. Wszystkie inne discordy nie są wspierane i nie będą respektowane. Wyjątkiem jest discord aurorów, który ze względu dużej ilości informacji będzie uznawany jako archiwum kartotek.
- Wprowadzony został już pewien czas temu system zautomatyzowanych wypłat, dlatego każdy pracownik będzie regularnie otrzymywać zarobione pieniądze bez potrzeby bycia zalogowanym na serwerze. Wymagane jest jednak posiadanie konta w banku Gringotta.
- Zrezygnowano z posad takich jak "Szefowie Departamentów". Wyjątkiem od reguły jest Dyrektor Munga oraz Główny Auror, który pełni funkcję sprawowania władzy nad największym departamentem, jakim jest Biuro Aurorów. Zatrudniającym do pracy w poszczególnych Departamentach są teraz Sekretarze Ministerstwa i to oni są także osobami zdolnymi do zwalniania pracowników.
- W przypadku chęci wystosowania jakiejś większej zmiany ustroju w IC, przekrętów finansowych czy czegokolwiek innego, co można uznać za "polityczne akcje poza kulisami", musi to zostać dogadane z Głównym Administratorem.
NOWA BUDOWA MINISTERSTWA
Personel Pomocniczy:
W skład Personelu Pomocniczego wchodzi Sekretarz Ministerstwa oraz Podsekretarze, których obowiązkami jest nadzorowanie pracy poszczególnych departamentów Ministerstwa Magii. Zajmują się rekrutacją na stanowiska oraz rozdają wypłaty w zależności od stanowiska w danym departamencie. Egzekwują również niezapłacone mandaty/grzywny oraz mają prawo zarządzić konfiskatę majątku. Sekretarz Ministra Magii kieruje pracą podsekretarzy
Zarobki: 200K tygodniowo
Departament Magicznych Gier i Sportów:
Ilość pracowników: 4 + 2 Biblioteka
Zakres obowiązków:
- Organizowanie wydarzeń w stylu turnieje pojedynków, turnieje szachowe, ogniska, licytacje (wymóg jednego wydarzenia raz na miesiąc),
- Organizowanie wydarzeń sportowych,
- Realizacja zakładów bukmacherskich,
- Udostępnianie możliwości wynajmu boiska (koszt: 40 knutów na dzień, jednak z możliwością dogadania się do niższych cen zależnie od celu i innych czynników, takich jak okres czasu i tym podobne),
- Wsparcie dla Brytyjskiej Ligi Quidditcha oraz dla Brytyjskiej Ligi Quodpota dorosłych jako reprezentantów w najbliższych Mistrzostwach Świata,
- Powrót Urzędu Patentów Absurdalnych, w którym gracze mogą opatentować swój własny wynalazek oraz otrzymać licencję do sprzedaży danego wynalazku. Jest to możliwość sprzedaży własnych, autorskich przedmiotów, które mogą zostać łaskawiej rozpatrywane przez Opiekuna Ogólnego oraz wprowadzone do rozgrywki poprzez stworzenie sklepów na ulicy Pokątnej.
Zarobki: 150K tygodniowo
Premie: 10% (do podziału na wszystkich pracowników) z dochodu z bukmacherki, 20% ze sprzedaży biletów i innych przedmiotów czy przekąsek podczas wydarzeń sportowych/koncertów i tym podobnych. Premia uznaniowa dla organizatorów wydarzeń i eventów
Departament Przestrzegania Prawa Czarodziejów:
Ilość pracowników: 5
Zakres obowiązków:
- Tworzenie dowodów osobistych,
- Prowadzenie kartotek przestępców,
- Wystawianie listów gończych za przestępcami,
- Orzekanie, kto jest poszukiwany lub nie,
- Udzielanie ślubów, zapisywanie ich w aktach,
- Prowadzenie kartoteki pogrzebów,
- Zmiana nazwiska, adopcje (w innym wypadku nie jest możliwa zmiana prefiksu),
- Odnotowanie osób wyrzuconych z Hogwartu,
- Administracja przedsiębiorstw i ich kontrola.
- Usługi Notarialne
- Funkcje oskarzycielskie i protokolanckie w wizengamocie
Zarobki: 150 knutów
Departament Transportu Magicznego:
Ilość pracowników: 3
Zakres obowiązków:
- Podpinanie oraz kontrolowanie kominków sieci Fiuu,
- Nauka oraz wydzielanie licencji na deportację,
- Naprawa, kontrola mioteł,
- Dopuszczanie wszelkiego nowego rodzaju środków transportu do działania,
- Prowadzenie płatnej szkoły latania.
Zarobki: 100 knutów
Premie: 10% z uzyskanych dochodów
Departament Kontroli nad Magicznymi Stworzeniami:
Ilość pracowników: 3 + 4 Rezerwat
Zakres obowiązków:
- Kontrola nad serwerowymi stworzeniami,
- Wydawanie pozwoleń na groźniejsze stworzenia,
- Egzekwowanie kar dla niebezpiecznych stworzeń,
- Współpraca z Opiekunem Stworzeń w celu umożliwienia graczom pozyskiwania stworzeń z pominięciem Panelu Zgód,
- Rozsyłanie tojadu i krwi zwierzęcej,
- Prowadzenie spisu animagów, wilkołaków, wampirów,
- Przeprowadzanie bezpiecznego sposobu na naukę animagii,
- Prowadzenie spisu duchów.
- Praca w rezerwacie zwierząt
Rezerwat Smoków:
Zakres obowiązków:
- Dbanie o stan smoków na terenie Rezerwatu.
-Zapobieganiu niebezpieczeństwa ze strony dzikich smoków
-Sporządzanie raportów na temat smoków. Jak się zachowują, czy jakieś aktywności wykonują, jak reagują na poszczególnie czynniki zewnętrzne.
-Objęcie ochroną smoków na terenie Zjednoczonego Królestwa
Zarobki: 150-200K
Premie: 10% z uzyskanych dochodów
Departament Renowacji i Rozbudowy:
Połączenie dawnego Departamentu Magicznych Wypadków i Katastrof oraz Departamentu Skarbu Magicznego.
Ilość pracowników: jeden pracownik zajmujący się aktami domów oraz chętni budowniczy mogą zatrudnić się w tym departamencie.
Opis działania:
Departament zastępuje dawne prywatne zlecenia dla budowniczych. Gdy ktoś chce, aby został przeprowadzony w jego domu jakiś remont lub by coś dla niego wybudowano, zgłasza to właśnie do Departamentu Renowacji i Rozbudowy. DRiR stawia budynek i przydziela mu akt. Osoba zgłaszająca po zakończeniu wpłaca ustaloną kwotę do departamentu, a departament wypłaca zarobiony procent budowniczemu.
Zakres obowiązków:
- Zlecone poprawki na mapie,
- Budowa nowych domów i mieszkań według cennika,
- Remont budynków,
- Sprzedaż działek,
- Wyrabianie aktów.
Zarobki: Archiwista 120 knutów, budowniczy procentowy zarobek od wartości budowy ustalony przez opiekuna
Departament Międzynarodowej Współpracy Czarodziejów:
DMWC to nic innego jak system rekrutujący nowych graczy, dzięki któremu zarówno osoby zapraszające, jak i zaproszeni znajomi mogą odbierać nagrody w grze pod pozorem pracy w IC. System opiera się na trzech poziomach, które wbijamy poprzez zapraszanie większej ilości osób.
Tier I: Jedna zaproszona osoba:
- 250 knutów
Tier II: Dwie zaproszone osoby
- 400 knutów,
- Lusterko dwukierunkowe.
III Tier: Pięć zaproszonych osób
- 600 knutów,
- Błyskawica
Nagrody, które otrzymują nowe osoby:
(nie są podzielone na poziomy)
- 100 knutów,
- Zamiataczka 350
Pozostałe zasady funkcjonowania DMWC:
- Poziomy działają również na zasadzie awansów.
- Za drugą zaproszoną osobę dostaniemy nagrodę z pierwszego tieru, jednak za trzecią, czwartą i piątą na nasze konto w banku Gringotta wpłynie nagroda z tieru drugiego, a w naszym EQ jednorazowo za osobę trzecią pojawi się lusterko dwukierunkowe.
- Wszystkie nowe, zaproszone osoby zgłaszamy moderacji w celu wydania nagrody z konkretnego tieru. Osoba pisząca podanie na samym końcu powinna dopisać: "Rekrutacja: <Nick osoby zapraszającej>".
- Modeli mioteł nie można zdobyć inaczej niż przez system rekrutacyjny.
- Każda próba oszustwa będzie rozpatrywana indywidualnie przez moderację.
- W przypadku większych reklam, premie będą dogadywane indywidualnie.
Biuro Aurorów:
Ilość pracowników: Główny Auror, oraz liczba aurorów zależna od potrzeb
Zakres obowiązków:
- Pilnowanie porządku każdego dnia,
- Przesłuchiwanie świadków,
- Doprowadzanie przestępców przed Wizengamot,
- Walka z organizacjami przestępczymi,
- Ochrona wydarzeń oraz osób.
Zarobki: 200 knutów podstawy + 100 knutów do zdobycia za aktywność przyznawane przez dyrektora
Departament Tajemnic:
Ilość pracowników: Szef departamentu jest zarządzany przez postać IC, która jest prowadzona przez wyznaczonego narratora. Jest wzywany tylko w wyjątkowych sytuacjach. Brak pracowników którzy są graczami.
Zakres obowiązków:
Departament Tajemnic jest oddziałem zajmującym się trzema najważniejszymi rzeczami: prowadzeniem badań, ochroną informacji oraz strzeżeniem sekretów. Jest to swego rodzaju strefa 51 czarodziejów, w którym przechowuje się i bada się zjawiska oraz informacje która są nieznane, niebezpieczne i/lub nieprzystosowane dla wiedzy większej ilości osób. Trudno zostać pracownikiem tego departamentu, nie rekrutują tutaj byle kogo.
Media Czarodziejskie:
Ilość pracowników: Gracz jako opiekun i redaktor naczelny, zależnie od woli gracza redaktorzy jako postacie IC albo postacie graczy
Zakres obowiązków:
- Regularne wydawanie artykułów,
- Relacjonowanie wydarzeń,
- Prowadzenie transmisji radiowych.
Zarobki: 300K od numeru dla redaktora naczelnego, 100k od artykułu dla redaktora, 100k od audycji dla radiowca
Szpital Świętego Munga:
Liczba pracowników: 5 w tym dyrektor + 2 z OBiE
Zakres obowiązków:
- Przeprowadzanie operacji,
- Leczenie "trwałych", przeprowadzanie rehabilitacji,
- Ratowanie ludzkiego życia,
- Wystawianie aktu zgonu,
- Pomoc w odbieraniu ciąży,
- Stworzenie oddziału magokaretki, która zjawia się zawsze na wezwanie,
- Dostarczanie leków potrzebnych do życia, podawanie antidotów,
- Leczenie psychiatryczne, wystawianie zaświadczeń chorobowych.
OBiE:
-warzenie eliksirów oraz leków potrzebnych dla Ministerstwa
Zarobki: 150 knutów
Wizengamot:
Liczba pracowników: Naczelny Mag Wizengamotu i co najmniej 2 sędziów zwykłych.
Opis działania: Organ zajmujący się sprawowaniem władzy sądowniczej. Minister nominuje sędziego, który musi zostać przyjęty przez Izbę Czarodziejów. Kandydat na sędzię musi być pełnoletni i cieszyć się dobrą opinią. Kadencja sędziego Wizengamotu trwa dożywotnio. Kadencja może zakończyć się z chwilą złożenia oświadczenia o rezygnacji przez sędziego w ręce Ministra Magii i Naczelnego Maga Wizengamotu.
Zadania:
- Wyczerpujące przeprowadzanie wszystkich procesów cywilnych i karnych,
- Obowiązek uwzględnienia całego materiału dowodowego mającego znaczenie dla sprawy.
- Wydawanie sprawiedliwych wyroków w prowadzonych przez siebie postępowaniach, których wykonanie należy do Ministerstwa Magii,
- Gwarantowanie odwołania od każdego wyroku i ponowne przeprowadzenie postępowania. Postępowanie w drugiej instancji musi przeprowadzić inny sędzia niż ten, który orzekał w pierwszej instancji.
Struktura rozprawy w Wizengamocie:
1. DPPC jako organ oskarżający składa zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa za przestępstwo z urzędu lub gdy zostanie on zgłoszony cywilnie.
2. Biuro Aurorów ma obowiązek przeprowadzić śledztwo, zebrać odpowiednie dowody oraz przesłuchać świadków zdarzenia.
3. Materiał dowodowy zostaje dostarczony do Wizengamotu.
4. Odbywa się rozprawa, na której oskarżony ma obowiązek stawienia się.
5. Oskarżony ma prawo do obrony przeciwko każdemu postawionemu mu zarzutowi.
6. Gdy sędzia Wizengamotu uznaje oskarżonego za winnego zarzuconego mu czynu, Biuro Aurorów jest zobowiązane do ukarania sprawcy.
7. W przypadku kary grzywny, Sekretarz Ministerstwa zajmuje się odebraniem mandatu w odpowiednim terminie.
8. DPPC ma obowiązek złożyć raport z rozprawy oraz wrzucić odpowiednie informacje do kartoteki skazanych.
Zarobki: 200k tygodniowo
Izba Czarodziejów:
Liczba pracowników: 10 przedstawicieli, którzy reprezentują najważniejsze rody oraz mniejszości
Opis działania: Pełni rolę miejsca politycznej dyskusji rodów, na temat aktualnego stanu sytuacji w Wielkiej Brytanii. Głosuje i dyskutuje nad projektami ustaw, które mogą wprowadzać przedstawiciele oraz każdy obywatel który zbierze 10 podpisów i zgłosi wniosek do aktualnego przewodniczącego Izby.
Uposażenie przedstawicielski: 100 knutów od zebrania
Przedszkole i Sierociniec "Mały Habotek":
Ilość pracowników: 2
Zakres obowiązków:
- Organizacja i prowadzenie działalności Przedszkola i Sierocińca
- Zapewnianie opieki nad dziećmi w trakcie zajęć i w przypadku sierot poza nimi
- Organizacja edukacyjnych zajęć i animacji dla dzieci
- Organizacje wydarzeń przeznaczonych dla dzieci i ich rodziców
- Uczestniczenie w procesie adopcji dzieci z sierocińca
- Współpraca z innymi instytucjami nauki i kultury
Zarobki: 120K tygodniowo
Czarodziejski Ośrodek Naukowy Wafflinga:
Ilosć pracowników: 1 dyrektor plus liczba pracowników naukowych zależna od potrzeb
Zakres obowiązków:
– Wymyślanie oraz ulepszanie obiektów magicznych, które mogą ułatwić funkcjonowanie naszego świata;
– Kontrola, praktykowanie nowych zaklęć, a także prowadzenie spisu zaklęć autorskich;
– Badanie faz księżyca, informowanie społeczności czarodziejskiej o pełniach oraz innych wydarzeniach, takich jak na przykład krwawy księżyc;
– We współpracy z Departamentem Kontroli nad Magicznymi Stworzeniami obserwacja nowych i zagrożonych gatunków, a także pilnowanie potencjalnej hodowli hybryd;
– Obserwacja działań naukowych świata magicznego w Wielkiej Brytanii, składanie nominacji odznaczeń do Sekretarza Ministra Magii;
– Wszelkie badania naukowe powiązane z magią
– Prowadzenie dokumentacji związanej z nowymi i starymi odkryciami (wychodzącymi poza kanon, czyli to, czego dokonaliśmy na serwerze jako gracze);
– Odkrycia i ochrona zabytków czarodziejskich na terenie Wielkiej Brytanii;
– Odznaczenia naukowe w imieniu Średniowiecznego Stowarzyszenia Czarodziejów Europejskich.
Biblioteka im. Bathildy Bagshot
Zakres obowiązków:
- Organizacja i prowadzenie działalności Biblioteki
- Prowadzenie dyżurów w Bibliotece
- Organizacja wydarzeń i akcji kulturalnych w Bibliotece
- Nadzorowanie, i powiększanie zbiorów Bibliotecznych
- Prowadzenie współpracy z innymi instytucjami nauki i kultury
Zarobki: 200K tygodniowo