II. System Nauki Zaklęć Czarnomagicznych
Nauka zaklęć z zakresu Czarnej Magii jest podzielona na cztery stopnie zaawansowania. Zaklęcia zostały przydzielone do odpowiednich etapów według stopnia trudności, oraz szkód które wyrządzają. Zaklęcia możecie opanowywać według dowolnej kolejności z danego etapu. Jednak, aby awansować na wyższy etap musicie w pierwszej kolejności opanować wszystkie zaklęcia z aktualnego poziomu oraz zgłosić się do opiekuna, który stwierdzi czy wasza postać może już przejść na kolejny etap.
Opanowanie Czarnej Magii wymaga oczywiście jakiegoś poziomu wiedzy oraz predyspozycji. Wasze predyspozycję określają głównie oceny, które zdobywacie na egzaminach i są one swoistym potwierdzeniem poziomu waszej wiedzy, doświadczenia oraz umiejętności. Rozwój oraz poziom tych cech z kolei ma wpływ na predyspozycję do opanowania sztuki czarnomagicznej.
Stopień I
Inkantacja: Quasso
Kolor Światła: Nieznacznie fioletowa barwa
Promień: Kulisty
Opis: Zaklęcie łamiące kość w miejscu, w którym wycelowano różdżkę.
Inkantacja: Unum nec oculus
Kolor Światła: Magenta
Promień: Stały
Opis: Po rzuceniu zaklęcia ofiara dostaje zaćmy na jednym oku.
Inkantacja: Peripleumonicis
Kolor Światła: Szary
Promień: Chmura
Opis: Żebra wbijają się w płuca ofiary powodując przy tym niewyobrażalny ból, oraz natychmiastowe problemy z oddychaniem.
Inkantacja: Sectumsempra
Kolor Światła: Biały
Promień: Białe koło lecące w kierunku przeciwnika
Opis: Zaawansowane zaklęcie rozcinające, które powoduje pojawienie się na ciele ofiary głębokich cięć, które wyglądają jak zadane mieczem lub nożem. Rany zadane tym zaklęciem przesycone są czarną magią, zatem trudno zagoić je zwykłymi sposobami. Kończyny ucięte tym zaklęciem nie są do wyleczenia - Raz ucięta kończyna nie może zostać przyszyta/zregenerowana.
Inkantacja: Clavos ianuarum
Kolor Światła: Srebrny
Promień: Chmurka
Opis: Zaklęcie powoduje, że paznokcie ofiary zostają momentalnie wyrwane.
Inkantacja: None Manus
Kolor Światła: Brak
Promień: Brak
Opis: Zakęcie powoduje zniknięcie rąk u ofiary, które odrastają po jednym dniu.
Inkantacja: Vomito
Kolor Światła: Żółć
Promień: Chmura
Opis: Zaklęcie wywołujące gwałtowne wymioty niezależnie od tego czy ofiara ma co z siebie wydalać. Bardzo nieprzyjemne i na dłuższą metę wyniszczające organizm. Zaklęcie trwa dopóki inkantujący podtrzymuje zaklęcie.
Stopień II
Inkantacja: Flatus Cruentus
Kolor Światła: Błękit
Promień: Zniekształcona kula
Opis: Zaklęcie sprawiające, że do ust i gardła ofiary zaczyna napływać jej własna krew. Po kilku minutach doprowadza do omdlenia, a jeśli zaklęcie nie zostanie przerwane, także do śmierci.
Inkantacja: Frend
Kolor Światła: Pomarańczowy
Promień: Długa strzała
Opis: Zaklęcie miażdżące wszystkie kości w ciele ofiary na małe kawałeczki, po kilku chwilach sprowadzając je do stanu początkowego. Nie zostawia to żadnych trwałych ran, jednak sprawia niewyobrażalny ból przy każdym, nawet najmniejszym poruszeniu.
Inkantacja: Incubus
Kolor Światła: Fiolet
Promień: Kula
Opis: Zaklęcie sprawiające, że ofiara doznaje omamów - widzi, jak spełniają się jej wszystkie najgorsze lęki i koszmary.
Inkantacja: Succendo
Kolor Światła: Biały
Promień: Iskra na końcu różdżki
Opis: Długotrwałe zaklęcie, które z początku nie robi kompletnie nic. Po kilku dniach temperatura jej ciała niebezpiecznie szybko wzrastać do anomalnych wysokości, a ona sama czuje jakby topiła się od środka. W rzeczywistości zaklęcie powoli wypala wnętrzności człowieka, sprawiając przy tym duży ból.
Inkantacja: Tepesco
Kolor Światła: Biały
Promień: Iskra na końcu różdżki
Opis: Zaklęcie niwelujące skutki działania klątwy Succendo. Aby zadziałało należy je rzucić najpóźniej dzień po tym jak temperatura ciała zacznie rosnąć.
Stopień III
Inkantacja: Malmemoriae
Kolor Światła: Grafitowy
Promień: Stały
Opis: Zaklęcie może sprawić, że wyczarowany przez osobę trzecią patronus zostaje zdezintegrowany. Aby dojść do owego zaklęcia, należy przywołać w sobie negatywny ładunek emocjonalny, oraz najgorsze wspomnienie.
Inkantacja: Castigatio
Kolor Światła: Zieleń
Promień: Chmura
Opis: Zaklęcie sprawiające, że wnętrzności ofiary przewracają się na drugą stronę.
Inkantacja: Leprosygatio
Kolor Światła: Niebieski
Promień: Stały
Opis: Klątwa powodująca stopniowe obumieranie tkanek żywych w ciele ofiary. Skutki wywołane tą klątwą przypominają te wywołane przez Trąd.
Inkantacja: Maledictum
Kolor Światła: Brak
Promień: Brak
Opis: Klątwa ta nałożona na dany obiekt sprawia, że wysysa on siły życiowe z istot, które wejdą z nim w kontakt (np. pierścień założony na palec). Część ciała na której nosimy obiekt zostaje zarażona klątwą najszybciej, robi się szara i uschnięta, a gdy już zacznie się rozprzestrzeniać nie ma ratunku - nawet zdjęcie przeklętego obiektu nie pomoże. Im potężniejszy mag, tym trudniej jednak zabić go tą klątwą - np. w przypadku Dumbledore'a jej działanie było bardzo opóźnione, umarłby dopiero po ponad roku.
Stopień IV
Inkantacja: Vitium
Kolor Światła: Czerwony
Promień: Strzała
Opis: Rzucone na ofiarę sprawia, że jej rdzeń kręgowy zostaje przerwany.
Inkantacja: Prothesis
Kolor Światła: Srebrny
Promień: Światło na końcu różdżki
Opis: Zaklęcie tworzące metalową protezę w miejsce brakującej kończyny. Jest ona mocniejsza niż zwykłe ciało, a w przypadku reki odporna na Relashio. Jeżeli osoba, które tworzy się protezę zdradzi rzucającego, owa proteza np. jako ręka - Zaczyna go dusić lub jako nogi prowadzą go w przepaść etc. Zaklęcia nie można narzucić na siebie.
Inkantacja: Finis Proxime
Wymagania: Uzgodnienie przebiegu nauki z opiekunem
Kolor Światła: Niebieski
Promień: Stały
Opis: Klątwa dezintegrująca ofiarę - rozpada się ona na miliony cząsteczek i zwyczajnie znika.
Inkantacja: Suffoco Cervicula
Wymagania: Uzgodnienie przebiegu nauki z opiekunem
Kolor Światła: Czerwone
Promień: Światło na końcu różdżki
Opis: Zaklęcie niezbyt znane, które sprawia, że ofiara zaczyna się dusić, zupełnie jakby ktoś ściskał ją za szyję. Może prowadzić do czasowego niedotlenienia oraz stałych uszkodzeń mózgu.
Nazwa: Szatańska Pożoga
Wymagania: Uzgodnienie przebiegu nauki z opiekunem
Opis: Zaklęcie tworzy nieprawdopodobnie gorący, niszczycielski, oraz niezwykle trudny do kontrolowania ogień. Ryczący płomień słychać z daleka, rozprzestrzenia się błyskawicznie, trawiąc wszystko na swojej drodze. Szlaejąca pożoga przybiera postać wielu ognistych smoków, chimer, węży i podobnych stworzeń. Tylko najbardziej doświadczony czarodziej będzie mieć kontrolę nad płomieniami, a nawet taki może ją łatwo utracić.
Stopień V
Inkantacja: Protego Diabolica
Wymagania: Uzgodnienie przebiegu nauki z opiekunem
Opis: Potężne zaklęcie tworzące ochronny krąg czarnych płomieni wokół inkantującego. Ogień działa na zasadzie bariery sprawdzającą lojalność wobec osoby rzucającej zaklęcie - Osoba, która nie jest lojalna zostanie zwyczajnie zdezintegrowana. (Osoby, które do tej pory potrafiły CM na wysokim poziomie nadal nie znają tego zaklęcia)