Zalety Słabe
Urodzona piękność - Przechodząc szkolnym korytarzem, między stolikami w trzech miotłach czy też idąc do swojego biura w Ministerstwie Magii przyciągasz spojrzenia innych osób. Mężczyzna, kobieta, goblin - Co za różnica? Masz w sobie urok obok którego nikt nie przechodzi się obojętnie.
Dodatkowe kieszonkowe - Kiedy potrzeba zawsze znajdzie jakieś zachomikowane pieniądze. Postać posiada zmysł ekonomisty od urodzenia przez co otrzymuje dodatkowe dwa knuty kieszonkowego.
To nie moja ręka! - Może to jakiś dar albo zwykły urok ale twoja postać jest w stanie wykręcić się z większości rzeczy. Złapana na gorącym uczynku zacznie kombinować żeby tylko nie podpisać na siebie wyroku.
Urodzony zielarz * - Z twoimi umiejętnościami można wyhodować drzewo wiggen na dłoni. Rośliny które sadzisz rosną wyjątkowo szybko, są bardzo zdrowe no i plony są okazałe! Nie musisz zastanawiać się nad tym czy twoim roślinom brakuje wody lub słońca - Ty po prostu to wiesz.
Klasa alchemik * - Uważenie wymagających dla przeciętnego czarodzieja eliksirów nie sprawia Ci żadnego problemu, wychodzą wręcz perfekcyjnie. Olimpiadę szkolną z eliksirów wygrywasz w eliminacjach, wszyscy inni widząc króla eliksirów wychodzą odkładając rękawice ze smoczej skóry na stanowisko.
Trasmutolog * - Opór transmutacyjny? Sky is the limit! - różdżki do transmutacji konkurują o ciebie. Nic tylko nauczyć się formułek zaklęć i możesz dorobić skrzatowi wąsa Lorcana Proctera. Najtrudniejsze zakamarki tej dziedziny stoją dla ciebie otworem.
Kulturoznawca - Nie samą strefą magii człowiek żyje. Twoja postać doskonale odnajduje się również w świecie mugoli i zna każdy ich zwyczaj, wszystkich celebrytów i wie czym jest tinder. Już nigdy nie wejdziesz w tiarze i szacie na kebab w centrum Londynu.
Magizoolog* - Zwierzęta traktują Cię jak dobrego kumpla, jedzą Ci z ręki i nie boją się twojego dotyku. Godziny spędzone na ONMS'ie na coś się przydają!
Poliglota - Nauka języków nie jest czymś trudnym, przynajmniej nie dla twojej postaci. Przychodzi jej to z łatwością a na samym początku rozgrywki możesz wybrać od 2 do 5 języków - w których mówi płynnie - zależnie od wieku twojej postaci.
Dodatkowy zmysł - Twoja postać jest niezwykle czujna, w sytuacjach które mogą sprawić dużo problemów dwa razy zastanowi się zanim wykona jakiś ruch a jej słuch jest bardzo wyczulony.
Oczy dookoła głowy - Z testów na spostrzegawczość dostałbyś najwyższa możliwą ocenę. Wychwycenie istotnych szczegółów nie sprawia Ci problemów.
Szklankę ognistej.. Albo dwie! - Ciężko Cię upić... Myślałeś kiedyś o karierze konesera alkoholu polewanego na szklanki wypijanych duszkiem?
Jest na sali lekarz? - Posiadasz podstawową wiedze o uzdrowicielstwie - Nie jest tego dużo jednak może to komuś uratować życie.
Lepkie ręce - Twoja postać nie czuje się zestresowana podczas kradzieży, masz na to różne sposoby i potrafisz wykorzystać okazję.
Jak Lew - postać jest w stanie wytrzymać naprawdę wiele, pokonując wewnętrzny strach
Zagramy partyjkę? - Twoja postać z ogromnym zamiłowaniem darzy różnego rodzaju gry losowe, a nawet może jest w nich nawet lepszy od pozostałych. Maszyny i ruletka kłócą się, na której zagrasz najpierw. [+2% do maszyn i ruletki, sumuje się z "w tiarze urodzony"]
Doremi Fasola - Postać posiada znakomity głos, jej śpiew potrafi onieśmielić nie jedną osobę. Jeżeli dodać do tego granie na jakimś instrumencie, kariera muzyka stoi dla niego otworem.
Czym skorupka za młodu nasiąknie... - Większość Twojej rodziny pochodzi z Slytherinu, więc wychowano Cię w Ślizgońskim duchu. Posiadasz większe szanse na przydział do Slytherinu! [Cecha dostępna tylko dla dzieci, opis musi zgadzać się ze stanem rzeczywistym postaci.]
W Norze urodzony - Większość Twojej rodziny pochodzi z Hufflepuffu, więc wychowano Cię w najlepszym Puchońskim duchu. Posiadasz większe szanse na przydział do Hufflepuffu! [Cecha dostępna tylko dla dzieci, opis musi zgadzać się ze stanem rzeczywistym postaci.]
Z grzywą na karku - Większość Twojej rodziny pochodzi z Gryffindoru, więc wychowano Cię w Gryfońskim duchu. Posiadasz większe szanse na przydział do Gryffindor! [Cecha dostępna tylko dla dzieci, opis musi zgadzać się ze stanem rzeczywistym postaci.]
Krucze pisklę - Większość Twojej rodziny pochodzi z Ravenclaw, więc wychowano Cię w Krukońskim duchu. Posiadasz większe szanse na przydział do Ravenclaw! [Cecha dostępna tylko dla dzieci, opis musi zgadzać się ze stanem rzeczywistym postaci.]