Danon Aby stworzyć postać stworzenia magicznego trzeba wybrać jedno z możliwych do grania stworzeń a następnie napisać jego kartę postaci. W przypadku chęci odgrywania stworzenia spoza listy należy kontaktować się z opiekunem stworzeń Każdy gracz posiada jeden slot na darmową postać stworzenia za którą nie uiszcza opłaty w postaci HPP, za pozostałe przy zajętym darmowym slocie uiszcza opłatę wedle cennika Stworzenia z kategorii I (Koszt stworzenia 2000 HPP - cena obowiazuje tylko przy zajetym wolnym slocie na stworzenie): Elf - małe ozdobne istoty o bardzo niskiej inteligencji, używane głównie w celach dekoracyjnych. Druzgotek — demon wodny, spotykany w irlandzkich i brytyjskich jeziorach, lecz obecnie można spotkać go w jeziorach i rzekach na całym świecie. Ghul — nieszkodliwe, wyjątkowo brzydkie magiczne stworzenie, cechujące się dużymi, wystającymi zębami. Przypomina wstrętnego olbrzyma. Kudłoń— strażnik koni spotykany w Anglii i na południu Irlandii. Można go znaleźć w stajni, zwiniętego w słomie, albo ukrywającego się pośród stada, którego strzeże. Nie ufa ludziom i zawsze się przed nimi chowa. Topek — magiczna istota występująca w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Czasami mylony z chochlikiem. Puszek Pigmejski — miniaturka pufka. Zwierzątko wielkości zaciśniętej pięści, porośnięte różowo-fioletowym futerkiem. Gnom - pospolity szkodnik ogrodowy, spotykany na całym obszarze północnej Europy, a także w Ameryce Północnej. Chochlik Kornwalijski - małe, denerwujące stworzenie o jasnoniebieskiej barwie. Potrafi latać i uwielbia psocić. Stworzenia z kategorii II (Koszt stworzenia 5000 HPP - cena obowiazuje tylko przy zajetym wolnym slocie na stworzenie): Kuguchar - magiczne zwierzę; podobne do kota. Kuguchary wywodzą się z Wielkiej Brytanii, ale obecnie można je spotkać na całym świecie. Psidwak - pies przypominający rasę teriera Jack Russel z tą różnicą, że posiada dwa ogony. * Wszystkie niemagiczne zwierzęta zdolne do oswojenia Stworzenia z kategorii III (Koszt stworzenai 10000 HPP - cena obowiazuje tylko przy zajetym wolnym slocie na stworzenie): Akromantula - ogromny ośmiooki pająk, potrafiący posługiwać się ludzką mową. Leprokonus — magiczne stworzenie niewielkiego wzrostu. Leprokonus zazwyczaj zachowuje się całkiem przyjaźnie w stosunku do ludzi do momentu, w którym gość zażąda od niego, by ujawnił, gdzie przechowuje złoto. Wozak — spotyka się go w Wielkiej Brytanii, Irlandii i Ameryce Północnej. Przypomina przerośniętą fretkę, ale w przeciwieństwie do niej potrafi mówić. Nie da się jednak prowadzić prawdziwej rozmowy z wozakiem, ponieważ ten ogranicza się do krótkich (i zazwyczaj obraźliwych) zdań, które wypowiada prawie bez przerwy. Troll - znane były z ogromnej siły i równie ogromnej głupoty. Były brutalne i nieobliczalne. Można je było znaleźć w Wielkiej Brytanii, Irlandii oraz innych częściach w północnej Europie. Skrzat domowy — magiczne stworzenie, które żyje po to, aby służyć swoim panom. Pukwudgie — magiczne stworzenie pochodzące z Ameryki Północnej. Opisane jest jako posiadające szarą skórę, niskie – o wzroście wahającym się od dwóch do trzech stóp oraz mające duże uszy, przypuszczalnie podobne do tego, co możemy zauważyć u skrzatów domowych. Wila — kobieta, a właściwie widmo kobiety, które hipnotyzuje mężczyzn swą urodą i wdziękiem. Wile zasiedlają lasy, jeziora, góry i obłoki. Potrafią dowolnie zmieniać postać. Centaur - jest to stworzenie o mieszanej budowie, które od pasa w dół ma ciało konia, a od pasa w górę ludzki tułów i głowę. Centaury wolą mieszkać w dzikich lasach na uboczu, z dala od ludzi. Tryton - zamieszkujące wody (np. jeziora) stworzenie przypominające syrenę. Rzadko mają kontakt z ludźmi. Wodnik Kappa — japoński demon wodny, żywiący się ludzką krwią. Istota ta jest podobna do pokrytej rybimi łuskami małpy. Opracowanie: @merlin0