HOGWARCKA LIGA QUIDDITCH
- Rezerwacje boiska należy zgłaszać do Nauczyciela Latania, bądź Dyrekcji,
- Na mecz należy stawić się w stroju do gry w Quidditcha,
- Do rozpoczęcia meczu potrzebnych jest czterech zawodników i kapitan, bądź wice kapitan
- Zakazuje się używania eliksirów, czy dopalaczy (Dyskwalifikacja zawodnika),
- Zakazuje się wykorzystywania jakiekolwiek innego zawodnika aniżeli Obrońca do osłaniania obręczy (Jedno ostrzeżenie, za każdym następnym razem -10 punktów),
- Zakazuje się wlatywania w pole bramkowe (piach) w trakcie posiadania kafla (Jedno ostrzeżenia, za każdym następnym razem -10 punktów),
- Zakazuje się wylatywania poza boisko w trakcie posiadania kafla (Jedno ostrzeżenie, za każdym następnym razem -10 punktów),
- Zakazuje się odbijania tłuczka w stronę Obrońcy, widowni i sędziego, jak i bezpośredniego uderzenia pałką któregokolwiek zawodnika (Jedno ostrzeżenie, za każdym następnym razem -10 punktów),
- W przypadku kiedy drużyna mająca dużą przewagę punktacyjną, oddaje mecz walkowerem tylko po to, by przeciwnik nie dostał się do finału, sędzia ma prawo odebrać 150 punktów z puli tej drużynie.
- Różnica między drużynami gotowymi do meczu może wynosić maksymalnie jedną osobę (Dozwolne jest granie 6 na 5, 7 na 5 odpada.)
- Za celny rzut do obręczy przyznaje się +10 punktów do wyniku,
- Za złapanie złotego znicza przyznaje się +150 punktów, tym samym kończy się mecz,
- Wynik końcowy obydwu drużyn zapisywany jest w tabeli,
- Oddając mecz walkowerem, drużyna przeciwna zdobywa +150 punktów,
- Drużyna, która zwycięży finałowy mecz, otrzymuje nagrodę w postaci 150 punktów dla domu.

TABELA WYNIKÓW
Ravenclaw: 550
Gryffindor: 370
Slytherin: 200
Hufflepuff: 190